Människor

Det är så många människor som haft stor
betydelse i mitt liv som man aldrig ser
eller träffar längre. Kom att tänka på det
bara för någon dag sedan..
Som nära vänners föräldrar som man var
så mycket hos när man var liten och växte
upp, dom hade ju en stor plats i ens liv och man
tyckte så mycket om dem.
Och nu träffar man dem aldrig..jag saknar dem!
Och mina vänner i Göteborg..er saknar jag!
Mina vänner här som jag nästan aldrig träffar
också, och mina föräldrar och mina syskon mm..
Och Kerstin, Göte, Anna-Karin mf mf...
Alla dessa människor som får en att må bra..
varför kan man aldrig träffa dem för?
JO för jag har ingen bil så jag kan inte åka
någonstans när jag inte jobbar!
Livet SUGER utan bil!! Detta går inte längre!


Kommentarer
Postat av: Monica

Min bil är till salu =) Röd polo årsmodell-98, just besiktad! 20 000Kr, har rullat på bra i alla år jag ägt den!

2009-10-24 @ 15:44:15
URL: http://moan83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja , jag tycker också att det skulle vara kul att träffa dig mera :)

Och du, om du tycker att du har råd ??

Köp tillbaka din gamla bil av bror din !!

Kram på dig :)

2009-10-24 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0