mer Lördag..

Såhär härligt såg det ut imorse när jag gick till jobbet!
0-gradigt och kallt! Hua!



Gick väl sådär att jobba idag, kände mig trött och orkeslös mest.
Vet ju vad det beror på också, har fått sömnproblem!
Därför blir det till att sova i soffan inatt och hoppas på att
det går bättre!



När jag kom hem blev det titta på "the Proposal", riktigt bra!
Älskar kärleksfilmer;) Nu tänkte jag kanske se ett
avsnitt utan True blood och sedan blir det sova.
Ska försöka kliva upp 5 imorgon och ut och gå.


Kommentarer
Postat av: Malla

Det är kanske bra att vara tråkig också. När jag vaknade klockan åtta imorse kände jag mig faktiskt pigg;) Hur har du sovit inatt då? Puss

2009-10-04 @ 10:46:18
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0