Onsdag

Igår jobbade jag, skulle ha varit ute och gått med Malin
efter jobbet, men kände mig inge pigg, blev hem och
lägga sig i soffan, och där blev man ju såklart liggandes
resten utav kvällen, pratandes med Niklas.
Sedan kollade jag på några avsnitt utav True Blood också iofs
Fy fan vad bra det är alltså!!

 sliten på jobbet igår

Idag när jag vaknade kände jag mig fortfarande dålig!
Funderade ett tag på om jag verkligen borde jobba, men
jag tror inte jag hade feber eller så, så wtf:P
Har iaf gått bra!
Nu är man hemma igen , ska kolla på Greys snart:)

 sliten på jobbet idag:P

Imorgon blir det morgonpromenad iaf, sedan ska jag tvätta
dammsuga och städa i lägenheten, så fruktansvärt behövligt!
Även jobba 16-20, hela 4 timmar haha, kämpigt;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0