Shopping tokig

OMG vad har har handlat idag..men det känns förjävla bra
måste jag säga, älskar helt enkelt att shoppa:)
Finns dock lite fler saker som jag skulle behöva införskaffa mig,
men det får bli när lönen kommer kanske?

Detta är lite utav det som jag har handlat idag

[IKEA]
Överkast, doftvärmeljus, lampskärm, klädhängare, taklampa,
glasskålar, Örngott, växter+krukor



[RUSTA]
Sköljmedel, Vanish white, slippapper, Målarsett 17-delar,
Maskeringstejp, slipkloss, väggspackel, väggfärg,
dörrmatta, microlock, pumptvål, sopsäckar, samarin..
och sist men inte minst en Termosmugg!(har velat haft sådan länge;))



[BOOM]
2 gröna tavlor



[BIRSTA GARDIN CENTER]
Panel gardiner, hängare till gardinerna



[LAGERHAUS] - Måndags
Svarta ramar, Röda burkar, smörknivar, oranga brickor,
tidningsställ, kakeldekoration

Jag tror bestämt att det var allt som jag inhandlat..
Det som är kvar nu är alltså Databordet + stol(?)
Svarta sprayfärgen (om jag inte bestämmer mig för att ha
det som det är nu, får se hur jag gör)


Nu har jag spackalt min fula bruna vägg, så nu måste jag gå och
sova så att ja kan måla första lagret innan jag ska vara på jobbet
klockan 10:00:) Ska även fixa med en massa annat innan jobbet.
Sedan efter 20:00 så ska jag ju träffa Niklas, så imorgon är det fullt
upp igen:)

STORT TACK TILL LANDER SOM LÅNADE UT BILEN SIN TILL MIG IDAG!


Good night people!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0