Söndag

Jag har beställt 5 st böcker idag. 2 för intresse och 3 för kalla
vinterdagar när man ska bysa under i filt och ha massa ljus tända!



                                   

Har kört igång med projekt "göra om hemma" igår.
Då möblertade jag om i Sovrummet, och idag har jag
då tagit vardagsrummet. Någon som är så tydlige är iaf
att den bruna väggen i vardagsrummet MÅSTE bort!
Den förstör allt! Det blir så fruktansvärt mörkt i hela rummet
enbart för den där dumma väggen! Så när lönen kommer
tror jag att jag ska köpa färg och måla.
Sedan ska jag införskaffa lite andra saker och dona.
Bilder kommer upp när jag är klar med allting!

Nu måste jag ta en snabbdusch och kila iväg på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske nåt' jag får låna av dig...om dom är bra ,vill säga !!

2009-10-11 @ 16:01:57
Postat av: Lillemor

Beror på vilka du menar?

2009-10-11 @ 19:23:02
Postat av: Mamma

Jag tror att dom där tre som var skriven av samma författare verkar bra : )

2009-10-11 @ 20:47:39
Postat av: Lillemor

Jag har sett den första boken på film(har den)

Men tydligen så verkar det inte som att de andra två böckerna ska bli film så då tänkte jag att då kan jag lika gärna läsa dem för jag vill veta hur det slutar.

2009-10-11 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0