Tisdag

Så var man tillbaka på jobbet igen.
Som de flesta av er vet så har jag varit borta
några dagar i Fagersta. Haft det väldigt väldigt bra:)
Måste planer och kolla när jag kan åka dit igen.

Jaha vad har annars hänt då?
Fick mina tre böcker igår (Guld kompassen mf)
Bara vänta och kolla om de andra två böckerna
kommer idag eller så:)

Och nästa vecka flyttar min inneboende in också..
Men jag undrar då vart han ska lyckas få plats
med sina saker haha!

Nu blir det att dricka upp kaffe och sedan fortsätta
med jobbandet..lyckades ju försova mig idag..
plus att jag är på centrum 2, kan inte med vårdtagarna
där så bra..vilket fall som hälst så var det kaos i mitt
huvud imorse:P

Men ja hade gött..


Kommentarer
Postat av: Niklas

ja det tycker jag att du ska åka tebax igen hit

2009-10-21 @ 07:35:16
Postat av: Lillemor

Klart jag ska;)

2009-10-21 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0