Tisdag

Vilken tråkig blogg detta har blivit, skriver nästan aldrig och
när jag väl skriver så kan jag inte tänka mig att det är något
specielt roligt att läsa:P Ska försöka skärpa mig!

Såhär trevligt väder har vi haft de senaste dagarna iaf



regn regn, och lite mera regn!
Har även jobbat hela helgen, inte gjort så mycket annat, sovit:P

Igår jobbade jag 7-16:30, på em/kvällen var jag på promenad med
min käre barndomsvän Sofia, väldigt trevligt! Vi träffas allt för
sällan! Fast jag träffar alla mina vänner allt för sällan, och jag skyller
fortfarande på den icke befintliga bilen
. Men verkar som att jag
ska få ha min brors bil ett tag nu (min gamla pärla) Tjoho:)

Skaffade mig en bok på rean på Åhlens igår, så från och med igår
så har jag börjat skrivit matdagbok, igen.
Vad jag äter, vilken tidpunkt, hur hungrig jag är innan och efter,
hur jag mår osv.

Nu ska jag se Australia, började se den igår, men somnade någon
gång under filmens gång( som vanligt) så ska se klart den och
sedan blir det ut och gå lång promenad i det härliga molninga
vädet vi har idag! Det regnar iaf inte!;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag är lite dåligt på att kolla min blogg =) Idag hade jag redan bestämt med en kompis men hur jobbar du mer sa du? Klart vi ska träffas!Ska på kalas båda dagarna i helgen tror jag...

2009-10-27 @ 14:04:05
URL: http://moan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0