Torsdag

Nu kommer bilder från min projekt "göra det bättre hemma",
fast sovrummet är inte klart än, tycker det bara är en röra
där inne, men bilder kommer iaf:P



Före, under och efter bilder väggen jag målat om



Nyheten i köket är spegeln som var i v-rummet innan..
Sedan lyckade jag även få bort 4 st kakelplattor i köket när jag
skulle ta bort en gammal kakeldekoration (de runda är nya), Så
bra där Lillemor.



Och så sovrummet då..kaos


Hade varit mycket bättre om garderoben och byrån varit svarta.
Avskyr den där ljusa trä färgen..usch.
Men snart är det ju dags att julpynta, så då kommer det nya bilder;)


Nu under mina tre lediga dagar ska jag göra följande:

* Åka till Mamma och Pappa (strax)
* Fixa passet imorgon (måste göra)
* Åka till Söråker och fixa dräkt tills på lördag
* Hälsa på Monica
* Klippa mig(?)
* Fest på Alnö
* Storhandla
* Frosta ur frysen

Och sedan är det dags att jobba igen på söndag fm.


Kommentarer
Postat av: chrille

Tjena Syster!

Vad fint du gjort!

Jag tänkte du skulle få hjälpa mig hemma att fundera hur man kan fixa om väggarna i lägenehetn, behöver tips! Sen kan jag göra jobbet!



Sovrummet, du nämner koas.. VART DÅ undrar jag??!!

vill du se kaos, kom och hälsa på mig! :)

2009-10-29 @ 17:23:51
Postat av: Fridda

Men vad är det jag läser, fest på alnö?? vars?



Jätte fint du har gjort det hemma förresten :D

Kram

2009-10-29 @ 19:33:06
URL: http://livetenligtfridae.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej. Vad mysigt du ser ut att ha det i din lilla läga. Vart har du köpt säng överkastet? Kram

2009-10-29 @ 19:43:44
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0