Äntligen

Så var denna arbetsvecka över, kan knappt förstå det!
Har jobbat 6/7 dagar i tre veckor nu, och nu är jag ledig
måndag,tisdag och onsdag..LOVELY!;D

Har tagit tag i de flesta sakerna veckan som varit.
Men att få spruta för hepatit A & B är inte det lättaste,
har ringt två ställen, och fick nr nu till ett tredje ställe,
så får ringa dem imorgon!

Imorgon blir det morgonpromenad med Hanna klockan 9:00.
Sedan hem och städa, ringa samtal, gå på ego och säga upp
kortet. Packa datorn mm för att åka till Stugan och hälsa
på mina käre föräldrar och umgås lite med dem!

Igår var Andreas hit, hjälpte mig att hä slingor i håret, så nu
är man någon slags brunette/rödtott:P
Sedan blev det beställa hem kina mat, såå gott! Kommer inte ens
ihåg sist jag åt kina mat. Och klockan 20:30 befan vi oss på bion
för att se på "Flickan som lekte med elden", och jag tyckte då
att den var grym!

Dessa dagar när jag är ledig nu ska jag ta och ta tag i allt som
jag inte orkat  nu när jag jobbat så mycket..det är dags!


Och ljusare kommer det bli..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!

/ Daddy

2009-09-28 @ 08:26:42
Postat av: Jaana

Vad fin i håret! varför sprutorna?

2009-09-28 @ 09:51:39
Postat av: Jaana

Vad fin i håret! varför sprutorna?

2009-09-28 @ 09:52:07
Postat av: Mirja

Vad fint det blev! =) Puss

2009-09-28 @ 10:25:21
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Lillemor

Tack pappa:)



Jaana- Måste ta sprutor eftersom jag ska till Thailand, och jag har inte tagit för Hepatit a&b förr, vad jag vet iaf:)

2009-09-28 @ 10:34:44
Postat av: Anonym

Vad snyggt det vart :)



Nu blir jag sugen själv att få lite höstigare färger i håret... kram Sofia

2009-09-28 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0