Fika hela dagen..

Har börjat blivit piggare utav mig, kan det vara järntabletterna
som verkar tro? Eller promenaderna jag börjat tagit dagligen?
Jag hoppas på att det är bådas förtjänst!

Har ganska mycket planer för dagen faktiskt

* Morgonpromenad - Klart



* Träffa Gymnasie damerna klockan 12 för fika/lunch - klart



* Chilla, göra middag mm..
* 19:30 åka till Olsson för mer fika, Idol och Grey´s:)

Jag ska dock hålla mig till te/kaffe och frukt idag..
Tittade på en massa hemska kort hos mor och far igår..
och ja man ska ju faktiskt till Thailand om 7 veckor..
så nu blir det promenader dagligen och äta bra!


Kommentarer
Postat av: Monica numera Bäckman

Jag vet en jättebra vitamin som faktiskt funkar - "Hej då trötthet liksom", Mivitotal plus, den är flytande och smakar inte direkt smaskens! Men prova!

2009-09-30 @ 18:47:27
URL: http://moan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0