Idol och Greys

Nu är jag hemkommen ifrån Olsson!
Oj oj OJ jag säger då det, haha den brullan
kan verkligen baka och dona hon! Var ett
helt bord med paj, tårtor, kakor, morotskaka mm mm..



Men jag var duktig och höll mig till mina hallon och keso.
Har nämligen verkligen börjat förstå, detta går inte längre.
Har helt enkelt insett att jag inte kommer kunna äta som alla
andra jag känner, även om jag vill det så går det bara inte.
Och antagligen så kommer jag måsta förklara för alla hur det ligger till.
Framöver..

Vilket fall som hälst så var Idol bra och Greys med!:)
Var trevlig att träffa damerna, och blir till att träffa
dom imorgon igen, när vi ska till Lindbom som då fyller 22 år:)
Och Hanna och jag börja dagen så bra med en morgonpromenad igen!
4:e dagen i rad denna vecka, känns så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0