Tisdag

Var förbi Ollis en sväng igår (Grattis till henne på 23-års dagen)
Han även med morgonpromenad med Hanna och tvättning mm
innan jag och mamma for till Hällsjö.
Blev go middag och tittande på bilder på dit vi ska i Thailand.
Sedan Idol och sova!

Idag har jag varit till Ede och hälsat på mormor och morfar.
Spelade lite alfapet (mormor vann som vanligt:P) och lite kort
innan jag var tvungen att åka och plocka upp mamma på jobbet igen.



Nu har jag ätit lunch och är mätt och belåten, vi ska snart ut
och gå en promenad.
Sedan far jag inte till stan till halv åtta igen med pappa.
Då lär det nog bli Idol och bara chill.

Ska försöka att ta tag i det här att söka mer kurser efter
promenaden också. Vore ju bra..är bara 2 veckor kvar ca innan
det är försent att söka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0