Tisdag

Och än så länge har jag inget mer jobb denna vecka.
Får hålla tummarna på att det kommer något framöver.

Några saker jag måste börja ta tag i denna vecka:

* Skicka in ansökningen till Ky-utbildningen
* Söka till Kurser på Högskola
* Börja leta lägenhet (om det finns några till årsskiftet)
* Titta efter jobb i Götet

Nu sitter jag och fryser i min lilla lägenhet, solen skiner ute men
man märker inte av det här inne. Måste ut och hitta på något.

Fick en tråkig nyhter imorse också, kanske inte blir något
Stockholmsresa på fredag, Frida måste byta däck på bilen,
och utöver det så har hon även gått och blivit dunder förkyld!=/
Så vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Fridda

det här suuuuger ju , ska kurera mej i nån dag och se, bilen har inte kommit iväg till verkstan heller.

JAG VILL SE HÅKAN, MIN MAN!!! Gud gör så jag blir frisk!!

2009-09-01 @ 16:35:27
URL: http://livetenligtfridae.blogg.se/
Postat av: Jaana

Vännen! Du är duktig! Kämpa med att söka Ky och kurserna. Snart är du här, det ska bli underbart, sen kanske du och jag kan börja på någon kurs eller nåt ihop genom AMF,typ?

2009-09-02 @ 11:06:50
Postat av: Lillemor

Hehe ja jag kämpar på jag! Skulle dock behövt lite hjälp med sökandet på enbart kurserna av någon van studerande;) Vet inte hur det är med poängen osv.

Ja men det skulle vi kunna göra! Men hur menar du genom Ams?

2009-09-02 @ 13:34:38
Postat av: Jaana

Ams då är det såna vuxen grejer typ laga mat eller måla eller fotokurs kanske;)

Jag kan säga att 20p är heltid en termin. 10p är halvfart om det är över en termin. 5p kväll är oftast under en tesmin men det är några kvällar i veckan.Men om 5 p är under sommaren då är det 5 veckor i sträck. Hoppas du blev klokare? Ring annars:) Missade True blood andra avsnittet igår:(



Kram Kram

2009-09-03 @ 12:00:53
Postat av: Jaana

http://www.utbildning.gu.se/utbildning/varautbildningar/ KOlla in, finns utbildningar och kurser!

2009-09-10 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0