Torsdag

Onsdag

Skulle enbart ha jobbat em, men då ringde telefonen 07:10
och det var bemanningen som undrade om jag kunde komma
och jobba fm också, så då var det bara att kliva upp och åka
iväg, helt jävla färdig var jag, skakade i kroppen hela fm:P
Sov på lunchen, mycket behövligt!

När jag kom hem städade jag lite, tvättade och donade.
Klockan 19:30 anlände Andreas och då blev det
kaffe, surr och Idol..jag hoppas det kommer vara med några
riktigt grymma people denna säsong!

Torsdag

Kom på precis innan jag somnade igår att jag glömt en vårdtagares
medecin i väskan som skulle delas idag, så var tvungen att
ställa klockan på 7:00 så jag kunde ringa jobbet och be dom svänga
förbi här och hämta upp dem..fy fan..vilka jävla mornar det varit nu!
PLUS att bemanningen ringde igen klockan nio och undra om jag kunde
jobba 12:30-16:00 idag..ska redan jobba 16:00-20:00..så tja 3½ timma till
skadar ju inte. Så nu på em ska jag vara på Bergsgatan, får se hur det går!

Annars idag händer det inte mycet mer än jobba.
Ska hämta tvätten nu snart. Sedan blir det väl att göra sig i ordning bara
och bege sig till jobbet.

Lite tråkigt att mina promenader har blivit lidande nu i två dagar..
men jag orkar fan inte ut och gå idag , är så jävla trött och stressad i kroppen.
Måste även ta och ringa hyresvärden imorgon, och jag som skulle
börja titta på kurser som jag skulle söka till, kanske blir det när jag kommer hem
ikväll då? Eller så får jag ta tag i det imorgon efter jobbet, måste ju ha
expert hjälp utav Malin;P Får se när hon har tid med det!


Såhär har jag känt mig i några dagar nu:P

Over and out! / Lillemor


Kommentarer
Postat av: Jaana

http://www.utbildning.gu.se/utbildning/varautbildningar/ Kolla här!

2009-09-10 @ 10:06:47
Postat av: Mamma

Vågar du säga upp lägenheten inann du vet vart du ska bo sedan ????

2009-09-11 @ 07:58:11
Postat av: Emma

När flyttar du? Vart ska du bo? Trevlig helg =) Kram

2009-09-11 @ 11:29:38
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0