Hallå i stugan den blå..

USch vad dålig jag har blitt på att blogga! Men har nog inte
orkat och sedan har jag haft ganska fullt upp faktiskt.

Så denna veckan som gått har den mesta utav min tid
gått till att : Jobba, Vara med Josh, vara med kompisar,
Grattat Malla i tisdags, agerat taxi mm..ja sedan har jag
tränat en dag:P "duktigt", men nu ska jag snart bege
mig till gymet och så ska jag träna fre,lörd och sön med.

Resten utav veckan vet jag icke vad som händer..
ledig imorgon = sova(?), lörd och sön jobb+träna

Har väl för övrigt inget att klaga på just nu, förutom att
jag är så fruktansvärt jävla trött all the time!

That´s all for me, adios amigos:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0