Helgen som varit..

Kan börja med att berätta om fredagen.
Jobbade 7-13:30. For till bolaget, köpte cider.
Åkte hem, gjorde iordning mig, åkte till Josh.
Blev "förfest" hos Helen innan det blev bowling
med Demensteamet och middag.
Var hur trevligt som hälst! Vilket härligt gäng!:)
Hoppas verkligen att jag kommer få vara mer där!
Nu när mitt schema är slut.

Igår blev det bestämt att jag och Ollis ska gå och kolla
Roxette när dom kommer hit i Augusti!
Lovely!! Fan vad roligt det ska bli:D

Sedan hände jag mest bara med Andreas igår!
Vi gjorde inte så mycket, chilla mest, kollade på sista delen
utav Millennium, åkte bil, surra skit mm ..
Sedna kom Pappa förbi och hämtade bilen. Stackarna har
åkt buss ifrån portugal, så han har alltså tillbringat ca 3 dygn
i en buss. Och snälla pappa gav mig den goaste chokladen som finns.


Toblerone VIT Mummms!

Sedan var jag tvungen att knäppa kort på en liten blomma som
kommit i min lilla park brevid där jag bor.
nu är det vår;)


Blev någe jävla skit med min dator igår, så jag blev tvungen att
formatera om den, och ladda hem alla program mm igen, hatar
när datorn krånglar. Men nu har jag iaf egnat hela fm åt att fixa
bloggen åt brorsans girlfriends fotbollslag..



Nu blir det att diska, ta en dusch och göra något vettigt utav
dagen. Solen skiner ju for guds sake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0