Hinna med sig..

Jag har fått i uppgift utav min käre bror Christian att jag ska
fixa hans fruntimmers fotbollslagsblogg. Nu funderar jag bara
lite på när jag ska hinna med detta!? Iofs borde det inte ta
allt för lång tid, men han hade tänkt sig att den skulle bli klar
denna vecka? Haha, ja vi får se hur det blir med det!
Kanske går? Kanske inte...

Jag har ju som fullt upp med att hinna med mig själv och allt
som Jag vill göra(måste göra) - Jobba, träna, träffa vänner,
träffa Josh, städa(?), tvätta..ja..allt som man ska hinna med.
Och jag tror nog inte jag har hittat konsten att hinna med allt
riktigt än! Vissa saker blir helt enkelt lidande!:P

Igår kväll var jag iaf till Erika och umgicks lite med henne och
Andreas. Väldigt trevligt! Fick då reda på att Jocke varit i
Sundsvall nyligen, kanske till och med i helgen..utan att höra
av sig..ja då vet man..it whas nice to know you friend..
Det gjorde ont..men what to do what to do?

Nu borde jag bege mig till gymmet och träna bröst och Axlar..
Så ja, thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0