Sick day..

Kvällen/natten till igår + gårdagen var helt sanslös.
Kunde ´först inte somna, sov ca 3 tim, vakna strax efter tre
och kunde inte somna om. Känns "jätte bra" när man ska
jobba 7-21:30. Men jag drack massa kaffe, blev helt
hyper tills jag kom till jobbet, men sedan gick det över
till något slags "bakis" stadie, Men vilket som så över-
levde jag gårdagen. Lyckades även hålla mig vaken
till 02:30, kollade klart på "Hidden Palms", sjukt bra, konstigt
slut bara, man vill bara se mer!

Jag har så mycket funderingar som jag skulle vilja
diskutera sönder med någon, Men, det är dumt att
fundera för mycket. Ibland måste man bara försöka släppa
det som varit och gå vidare utan att grubbla så mycket
över det, men det är något som jag verkligen har svårt
för..jag kan bara inte släppa det.

Det är inte det att jag är långsur, vilket jag säkert kan vara
också, men jag vet bara inte om jag kan riktigt förlåta
eller lita på en människa som har svikigt eller sårat mig
en gång, jag vet inte ens om dom är värld möjligheten
att bli förlåten? Kanske är lite väl hård, alla borde förtjäna
en andra changs... men ja, jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0