Allévo

Ja det där gick ju bra att inte blogga, har väl egentligen
inget vettigt att skriva här heller, men måste väl bara
skriva av mig lite kanske.

Igår tog jag ett drastiskt beslut.. eftersom jag tappat lusten
för att äta riktig mat och att träna, så bestämde jag mig
för att äta Allévo i 2 veckor nu. Då får man ju iaf i sig
förhoppningsvis lite vitaminer mm som man behöver..
som jag antagligen inte skulle få i mig utav att äta som
jag kan göra när jag inte har lust att äta mat.
Jag är ju väldigt delat angående det här med att äta soppor,
tycker ju egentligen inte att det är någe bra, men det är
nog bättre än att inte äta ordentligt annars..kanske?

Har beslutat mig för att inte vara blond längre, utan det blir som jag hade innan.

 så, istället för -->

Vad tror ni om det? Jag tror det är mer jag att vara lite mörkare.
Ja life i shit, when you look at it...
Men det är väl bara att göra det bästa av situvationen..
göra dom val som känns bäst för en själv.
Och det är det jag kommer måsta göra..tänk att det alltid
ska bli likadant, tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja precis, nike+ fungerar givetvis till iphone också.. men jag har ingen lust att bära runt på telefonen under löprundan.. du har köpt nike+ också? hur tycker du att den fungerar?

2010-04-28 @ 13:02:19
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0