All the things I could do, If I had a little money, It's a rich man's world..

Efter en lång väntan hela sommaren så är dom äntligen tillbaka..
"Vakna Med The Voice"..och som jag har längtat!



Igår gick jag bort till Frida en sväng och drack lite kaffe och surra!


Sedan kom min kusin Lisa förbi och kollade på lägenheten,
blev nämligen inte alls som det var tänkt..så ja vi får hålla tummarna
på att det blir bra såhär då!
Malin kom iaf också förbi och umgicks lite med mig igår kväll.

Och idag tänkte jag ta tag i ännu mer packning!
Nu är det dags för kläderna att sorteras och packas ner!
Sedan får jag se hur pass jag hinner med annat resten av dagen.

Jag säger bara det - tänk om man hade en massa pengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0