Did you give the world some love today baby?

Vilken underbar dag jag hade igår!
Började med att jobba 7-15, fick lite mer flyttkartonger.
Tänkte först hem och sova efter jobbet men beslutade mig
för att träna på en gång, så då blev det träna rygg&mage.
Sedan efter att jag kommit hem så kom Andreas förbi
och drack lite kaffe och surrade med mig, trevligt:)
Sedan hade jag planer med Malin senare på kvällen,
så då släppte jag av A på stan och så blir det film-kväll
med Malin. "Alice i Underlandet" såg vi. Härligt film.


(Jag och Malin såg en luftballong flyga förbi)

Och denna dag har inte varit fy skam den heller!
Frida W och Lill-Malin kom förbi vid 12:30 med sina små pojkar.
Vi tog oss en promenad bort till Malin där det blev lunch och
en massa surr. Frukstansvärt trevligt vi har när vi träffas!:)



Ja sedan blev det även en tripp till Ikea för mig och Malin:)

Kom hem, hade inte så mycket att göra, ringde Andreas..
och beslutade mig för att åka dit och vara lite social.
Så nu har jag precis kommit hem igen, och ska vä ta och
lägga mig och sova nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0