Gonna make it right

Så är det en ny vecka igen, tiden går så fort!
Om endast två veckor börjar jag plugga igen,
och om 2½ flyttar jag till student-lägenhet.
Lovely lovely..jag säger bara det!

Och dagen till ära så ska jag på gymmet, nu jävla!
Är bara att inse att detta är det enda vettiga sättet!
Så många olika dieter och skit man har prövat i
livet, och hur sugen jag är än på att hoppa på
de "enkla" och snabba sätten igen..så NEJ..denna
gång ska jag göra det riktigt, och ja...whis me luck...again.


Redo att entra gymmet..

Gotta make a change
For once in my life
It's gonna feel real good
Gonna make a difference
Gonna make it right


Kommentarer
Postat av: Sofia

Pep pep pep :D

2010-08-18 @ 15:32:17
Postat av: Anonym

Gött att höra :)

2010-08-18 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0