I´ll fly whit you

Gårdagen var en väldigt lång dag! Jobbade 7-12,
sedan hem och sov lite. Packa lite mer, fått
lite bättre ordning nu i V-rummet.

Vilket fall som hälst så åkte jag bort till Malin och Patrik
på kvällen, blev surr och musik mm.
Drog ner på stada, var inte sådant jävla drag där, eller jo
visst folk var det ju där, men var nog inte riktigt min typ av "tillställning":P!
Attans vad man har blivit kräsen med åren, eller så är det bristen på alkhol
som gör det..

Allt som allt var det trevligt iaf, härliga vänner!

En låt till gårdagens ära - Gigi D agostino, jag och Malin lyssna
mycket på detta förr:)



Det var gårdagen det. Nu ska jag strax sticka till jobbet, ång kväll 13-21:30.
Men jag har räknat lite på min ekonomi och så nu på fm.
Har lagt upp planen såhär : jobba tis och nästa helg och sedan NO more innan
skolan börjar. Sedan kan jag jobba 2 helg dagar sep,okt och nov, perfa:)
Det borde man väl orka med, jag menar två dagar är inte mycket:)
Det vill säga om det finns jobb då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0