Thank you for the music

Vilken helg jag har haft! Den har varit helt lovely!

Fredag Plockade jag upp trubadurerna Jocke och Billey
och åkte till Stugan i Hällsjö där pappa och mamma
hade fest för några utav utav dem som skulle spela
på lördagen och C V sällskapet.
Fick höra härlig musik hela kvällen och umgås med
mina föräldrars trevliga vänner, vilket gäng alltså!

Lördagen började likadant som fredagen - plockade upp
herrarna, fast denna gång på Casiont. Jag agerade lite
Chafför åt Stockholms gästerna, vilket bara var roligt:)
Vilket fall som hälst så åkte vi till Smedjan, Ollis kom dit,
musikerna gjorde det dom skulle och kvällen var hur lovely som hälst.

Fick även en skiva var utav Stockholmarna, mycket snällt:)


Annars denna helgen har jag inte gjort ett jävla skit!
Jag skulle träna, blev inget av med det. Jag skulle börja
packa och dona, blev inget av med det heller.
Kommer fler dagar..fler tillfällen..

Men Tack alla för en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0