There is panic in my soul

Yes, så var man och kollade på Roxette igår.
Dom var bra. Och nu har man inget mer att se
fram emot denna sommar.




Jobb-dagarna är inte många kvar nu heller, 3 kvällar och 2 dagar
på schemat kvar. Sedan får man se hur mycket jobbande det
blir de två veckor innan skolan börjar. Panik är vad jag känner..
Panik över skolan- kommer jag klara det?
Panik över lägenheten- kommer jag bli av med denna innan 1 sep?
Det börjar verkligen närma sig nu..och prestationsångesten ökar..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att du fixar skolan,du är ju intresserad av web ! Och passa på att njuta av ledigheten och sommaren, kom gärna och bo i stugan, sola, bada och ro :-) bara ha det skönt. Kram

2010-08-08 @ 23:30:13
Postat av: Emma

Åhh vad kul att du ska börja plugga. Det har du pratat om sen första gången vi träffades för några år sedan. Försök tro på dig själv, jag tror på dig! Styrke kramar från Götet

2010-08-09 @ 20:09:31
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du ska se frammåt med glädje,du är ju bra på och fixa förändringar, så problemen får du ta tag i om dom kommer.

2010-08-11 @ 19:36:49
Postat av: Lillemor

Mamma- jo det kommer nog bli bra med skolan, får hoppas set iaf! Vet inte hur mycket jag kommer vara ledig innan skolan börjar heller, får se hur det blir! Kanske kommer till stugan något framöver.

2010-08-13 @ 22:29:06
Postat av: Lillemor

Emma- hehe jadu jag har nog pratat om att börja plugga sedan jag slutade gymnasiet:) så det är väl på tiden att jag börjar också då;P tack för att du tror på mig! Jag ska försöka börja tro lite mer på mig själv! Jag hoppas allt är bra med dig och familjen din! Eran dotter är ju så himla söt!! Kramar!

2010-08-13 @ 22:32:37
Postat av: Lillemor

Pappa- när jag tänker på framtiden så ser jag bara: ensamhet, olycka och tomhet.. Som den optimist jag är:P men vi får väl se om det blir någon glädje med.

2010-08-13 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0