This could be Heaven or this could be Hell

Sista jobbdagen är nu gjord för denna sommar! LOVELY!
Kommer dock sakna mina underbara arbetskollegor, men får
väl gå och hälsa på dem något, sedan ska jag ju faktiskt jobba
extra med så:)

Igår efter jobbet kom Malin och hämtade mig och vi for en
sväng på Norraberger och kollade ut över staden.

Sedan är min dator på G nu, fast jag får den nog inte
förens början av sep verkar det som, tyvärr..så måste
ta och hämta hem lite program på denna datorn också då.

Och så har jag funderingar ang soppätande igen..
Jag tycker det är fel..egentligen...Men..det funkade ändå
för mig, och om jag skulle äta dem nu för att gå ner lite
på ett lättsamt sätt, så blir det inte samma ska som sist när
jag började äta, eftersom jag känner till mina problem denna gång.
Jag ska fundera på det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0