Will we think about tomorrow like we think about now?

Packningen går riktigt bra måste jag säga, om jag skulle få
flytta in imorgon så skulle det inte vara några problem alls!:)
Jag är dock lite ledsen, min smothie-maskin börjar krångla..
så blir kanske att slänga den och börja använda en mixer
istället. Funkar ju precis lika bra.


Insåg när jag började packa böcker att jag saknar en del..vart är dom tro?

Har haft lägenhetsvisning nu på fm också, får se hur detta slutar, jag hoppas
bara på att någon vill ha den snart(vill säga 1-2 dagar efter att jag fått min)
och att denna person vill köpa möblerna mina, vilket verkar lösa sig ifall
hon som var och kollade idag får lägenheten.

Nu hoppas jag att Malin kommer snart, så vi kan ta och vandra bort till
Frida W, där även LillMalin kommer att befinna sig. Jag gillar verkligen
våra träffar, det är så mysigt:)

Bara 2 dagar(med denna) kvar till löning, FY FAN vad härligt när
pengarna kommer in på fredag! Då blir det Ikea weho:D

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt att du ska flytta och börja plugga. Verkligen en härlig nystart! Kram

2010-08-26 @ 00:20:10
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tack Emma:) Det känns fint att äntligen få börja plugga, så jag kommer någon vart här i livet:)

Kram!

2010-08-26 @ 06:37:08
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0