I am a material girl

Sagt och gjort så blev det lite shopping, usch känns som att pengarna
försvinner som smör i solsken..vilket dom också gör.
Och jag har inte ens köpt det som "kostar" än..
Men det blev iaf 3 randiga tröjor( love it!), brun hårfärg & ett headset.

Insåg till min förfäran att det faktiskt är höst nu, och det är en del
saker som fattas för mig, tex skor, långa tights/byxor(?), jacka.
Så slutsats blir att antagligen hela studiebidraget och lånet lär gå åt..

och inköpslistan för flytten ser ut såhär:



Plus en platt-tv ska även inhandlas.
För att detta ska underlätta för min ekonomi vill jag ju gärna
få mina möbler sålda, men med tanke på att min hyresvärd
inte svara så har jag fortfarande ingen aning om någonting.
La även ut mitt promenadband på försäljning på blocket..
men ingen lär väl vilja köpa det heller.

Känns som att jag har fullt upp hela helgen också, så packningen
lär väl gå lidande på det. Får ägna större delen utav söndagen till
det. Blir väl tidig morgon och sen kväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0