Walk a mile in my shoes

Igår la jag till mig på mina kurser och fixade (med hjälp utav
Malin) på csn så att mina pengar kommer snart.
Skönt att ha det gjort, nu är det bara paniken och stressen
över att börja skolan, att faktiskt börja studera, att klara av det..
Hoppas på att den avtar när man börjar komma in i det igen.
Sedan är det ju det här med lägenheten, och pengar..som vanligt.
Jag har fortfarande ingen aning om vem som tar över lägenheten
efter mig, så jag vet inte hur det blir med möblerna..
och onsdagen nästa vecka kommer bli sjukt stressig, för jag kan
bara köra kartonger själv, tv-hyllan, soffan mm..(+ om det är
några möbler som ska slängas), har jag inte plats för i min lilla
kärra..och ja jag vet inte, om min bror skulle hjälpa mig? Men
han lär ju jobba, och då blir det ju inte gjort förens på kvällen..
Ja jag blir då bara stressad jag..huhu..

Malin var över hit igår kväll, vi surrade en massa..fick bara mer panik
känner jag, för jag försökert att inte tänka på det för att slippa känna något.
Men det är väl bara ett faktum, 3 dagar kvar bara..så kanske dags att
komma "tillbaka" till verkligheten.

Kollade även på en film igår, mycket mycket bra
SHERLOCK HOLMES


Idag händer följande: Gå på stan med Lander och Ollis.
Kanske tröstshoppa lite? Sedan blir det en sväng till Birsta
för att handla headset som jag måste ha till på måndag.
Och ikväll åker jag och Andreas och umgås lite med
Erika på Alnö:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0