Working nine to five (men i mitt fall 16-21:30:P)

Då kör jag..mina två sista pass innan skolan!
Idag 16-21:30, och imorgon samma tid. Sedan är det
bye bye work! Fast ska ju jobba extra minimaliskt lite;P

Jahapp, vad händer annars då? Skickade efter datorn igår,
så får väl se när den kommer.
Upptäckte även igår att det grön-blåa sträcket som varit
på min skräm på datorn jag har nu är borta?! jävligt skumt.

Och hur det blir med lägenheten jag har nu är fortfarande
ett stor jävla frågetecken..som jag inte orkar tänka på..
får bara panik och ångest när jag inte vet vad jag ska göra
med alla sakerna. Och vad tätt det blir med utflytt 1 sep och
inflytt 1 sep. Kanske man kan in och kolla på Mitthem på mån
om det finns någon möjlighet i huvudtaget att man kan få
nyckeln iaf en dag tidigare. Men det är ju knappast troligt.

Har insett att jag inte kommer ha råd att köpa en tv heller..
och min har gjort sitt, orkar knappt slå på den för man får bara ont
i huvudet av allt jävla pipande. Så då blir man tv-lös kanske.
Får se hur jag löser det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0