Dan före dan..

Julafton imorgon, helt sanslöst vad tiden går fort..jag hinner inte med!
Men ja, vilket fall som hälst så var jag till Matfors och lämnade in bilen
så nu är den fixad. Men innan jag han ta mig dit fastade jag med den i
Nacksta hahaha...det är väl underbart:P

Gjort inte allt för mycket igår under dagen, kom tillbaka till stan,
la mig och sov, klev upp, drack kaffe, åkte en sväng på birsta och glodde.
Åkte sedan till Per och blev där några timmar, surrade, spelade kort,
kastade tärning osv. Trevligt trevligt! Fast hade ju varit mer trevligt
om jag vunnit;P Men jag säger då det Per, vänta tills vi börjar
Duellen, då är du köööörd!;)

idag är jag trött, as trött till och med, vaknar utav att jag får ett sms
ifrån Fb att Malin har skrivit i min logg, "VAD HAR DU GJORT???!!:O", haha
härligt sätt att vakna på, fick ju hjärtklappning för fan haha!
Men jag har talat med kvinnan och det var bara en dröm haha.


Så ja, vad händer idag då tro? Skulle behöva sitta med Javan, men jag orkar
inte det idag tror jag, ska nog se en film kl 15. Hum sedan bär det av till Matfors ikväll.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0