Fjärde Advent

Gårdagen spenderades till största del hemma, tror inte jag gjorde så mycket.
Tvättade mellan 14-17. Hade tänkt att åkt till Birsta och köpt julklappar,
men har ingen spade att ta bort all snön med, så jag ska dit imorgon med Maria istället.
Åkte iaf och bowlade med Julia, Josip och Stefan på kvällen. Kom tvåa;)
Sedan blev det film och chill hos Julia, mycket trevlig lördagskväll!

Idag blir det bara chill hemma, snön slutar aldrig att vräka ner så jag orkar
mig inte ut. Så det blir dona med typo sidan.

Hittade en liten rolig lista hos matomspunnet som jag tänkte fylla i.


Varm dryck: Kaffe eller blåbärs te
Kall dryck: Julmust light eller pepsimax
Alkoholhaltig dryck: X-Cider Rabarber bright
Drink: Svår där, vet inte riktigt?
Pålägg: Keso och Avocado
Grönsak: Broccoli
Frukt: Clementin
Bär: Hallon och jordgubbar..eller blåbär:P
Krydda: Ingefära
Godis: Choklad (vit Toblerone)
Snacks: Cheez ballz 
Choklad: Marabou 
Ost: Godaost, brie
Sallad: Mammas bönsallad
Tårta: Maräng glasstårta
Bakverk: Sockerkaka kanske?
Sås: Curry
Glass B&J's "Strawberry Cheescake"
Snabbmat: Sushi
Flingor: Hoppar gärna flingor
Pizza: Biteline!
Naturgodis/Nötter Frystorkade jordgubbar doppade i yoghurt 
Soppa: Grönsakssoppor och fisksoppor
Utländskt kök: Thaimat 
Halstablett/Tuggummi: Extra
Äter inte: "Rött" kött = ko och gris.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hur blev det fjärde advent så fort?!!

2010-12-19 @ 18:47:56
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag har ingen aning! Vad hände med tiden?!:/

2010-12-19 @ 18:52:36
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du ska inte skotta av bilen med en spade ; ) Prova att borsta istället....annars blir bilen så repig.

Kul att du gillar min "High Chaparall sallad"....men den kommer från Carin från början , så det är väl hon som får ta åt sig äran.

Syns snart Kram på dig, dotra mi : )

2010-12-19 @ 19:00:00
Postat av: Lillemor

Jag vet det mamma:P Men det är en massa snö

bakom bilen som jag gärna vill bli av med som

inte går att ta bort med en borste;P

Jasså där ser man, det viste jag inte:)

Yes ses! Kram

2010-12-19 @ 21:27:25
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0