Girlsen på besök

Många intensiva dagar nu, som är full med aktiviteter, det gillar jag!
Vaknade strax innan kl sex imorse, kände att "vafan lika bra att kliva upp",
sagt och gjort, så gjorde jag det..lyssnade på musik och pluggade på.
Vid halv ett tiden ramlade Malin in och strax därefter Frida, Malin S och lille Vidar.
Vi har haft en väldigt mysig eftermiddag, ätit grönsaker och dipp, drucke
massor med kaffe, kollar på gamla foton och surra på! Jag älskar verkligen
våra träffar!


Blev efter det en sväng på max så Malin fick i sig lite mat, sedan åkte
vi till Willys och handlade maten inför nyår. Vi var även effektiva och
tog bolaget i samma veva, så nu är allt fixat, förutom kyklingen jag
måste inhandla imorgon:)

Så nu sitter man hemma igen, ska försöka plugga lite till innan det
är dags att sova! Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: Frida W

Vad bra att du tog den roliga bilden på oss :)

2010-12-29 @ 22:30:11
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Postat av: Frida W

Vet inte om kommentaren kom fram för jag råkade trycka någonstans. Men iaf, vad kul att du tog den roliga bilden på oss :)

2010-12-29 @ 22:31:32
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Den roliga var mycket bättre insåg jag!;)

2010-12-30 @ 16:40:01
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Malla

Kan inte komma på några som ens skulle kunna tänkas vara så fina som oss!!

2010-12-31 @ 13:05:07
Postat av: Malin S

Vilka fina bilder Lillemor :)

2011-01-03 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0