Haha snöööö

Vilken dag! Och gårdagen med! Helt slut i huvudet av att hålla på
programmera så mycket! Och lära sig och komma ihåg och förstå osv.
Tar på hjärnan vill jag lova;P Fick även äran att göra om labb3 pågrund
utav vissa misstänksamheter ifrån läraren, men det var bara roligt, och
så blev det 1000 gånger bättre;)

Men ja vilket fall som hälst, så har jag varit hemma hos Julia idag, pluggat,
fast jag har mest donat med webbsidan i typo, även den blir över förväntningarna.

Men däremot när jag skulle åka därifrån så fastnade bilen, han kom inte så
lång lilla pärlan, så Julia fick ta sin MONSTER bil och dra ut mig hahaha!
Det är roligt nästan jämt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0