Julbord osv

Idag blev det en sväng på stan med Malin, kaffe och massa surr, mycket trevligt.
Sedan kom även Per och gjorde oss sällskap, ännu trevligare!

Nu sitter jag och väntar på att bli hämtat utav familjen, vi ska nämligen
på julbord på Aveny. Skojsigt värre! Sedan är tanken att möta upp
Malin och Per på stan och härja lite;P

Jag har ju även skaffat mig en ny favorit låt, tack vare Erika, som vanligt
när det gäller bra låtar;) Den kvinnan har bra musik smak må jag säga!
Hon vet vad jag gillar;)

Chicago - You´r the inspiration
Här har ni även en bild på mig och min nya halsduk, LOVE it mhm!

Kommentarer
Postat av: Erika

Thihi vad roligt att jag pepprar dig med nya favvolåtar :) Ses i möra, kraam

2010-12-16 @ 18:29:58
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0