Nya favoritdagen - Måndag

Nu var man igång igen med pluggandet, bara hoppas på att man
får till det som man vill och att man även kommer få dessa två
kurser godkända! Hade varit lovely! Och då Julia min vän är det vi
som ska fira ut av bara helvette!!:D

Ikväll blev det en sväng på stan med Malin, drack kaffe och planerade
nyårs-menyn. Kommer bli underbart bra! Blev även en hårfärg
inhandlad, så nu är man lite mer blond, men ja..hum inte riktigt
nöjd än, men det kommer väl. Blev lite lite rea handlande också.


Jag älskar att ha saker att se fram emot, och jag tänker bli som pappa
och försöka ha något roligt att se fram emot jämt! Så på torsdag
blir det fixa lite med maten till nyår och så ska vi spela bingolotta
hos Malin och Patrik, hahaha var evigheter sedan jag spelade så det
ska bli en upplevelse, jag brukar ju så jävla arg om jag inte vinner:P
Jamen sedan måste det ju sägas att jag har fått en trådlös router av
min fine vän Per, som fungerar! Happy happy! Tack så mycket!!:)


Det var allt för mig idag! Love and Peace to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0