Sista dagen i Götet.

Idag har jag äntligen varit på stan här i Götet, haha tog mig en vecka
att ta mig dit;P Fast jag träffad Emma, tog en fika och sedan vandrade
vi runt och pratade en massa, det var jätte roligt att träffa henne och
Olivia! Var allt för länge sedan vi sågs!

Fick även inhandlat mina åksjuke tabletter så nu är jag redo inför imorgon!
"Mat" inför resan är även inhandlat.
Tråkigt att jag nästan inte knäppt några bilder alls här nere.
Det ångrar jag mig alltid över att jag är så dåligt på att ta bilder.
Får bli fler nästa gång jag åker neröver!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att resan går bra, och att du får åka tåg hela sträckan.

Kom ihåg att ta pillren i god tid så dom hinner att verka ; )

Kram på dig : )

2010-12-06 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0