Sushi och Potter

Ska börja med att kortfattat berätta min resa till Göteborg i tisdags!
12:08 gick tåget ifrån Sundsvall, planen var att plugga med Julia på reda
hit, men eftersom jag efter fem minuter blev åksjuk så gick ju inte det.
16:00 Anlände jag till Stockholm, fick reda på att resten utav resa till
Göteborg blir via buss. 17:00 gick den ifrån Stockholm och 23:30 var
jag framme i Göteborg. Så resan slutade på 11,5 timmar istället för 7:P

Men ja det var det, nu är jag framme iaf och har hunnit pluggat en del
och umgåts med moster och kusinerna.

Idag har jag och Julia blivit klara med labb 3 i Javan, och såhär glada var vi;)
Nu sitter jag och väntar på att Carin ska komma hem, och då ska vi
åka och äta sushi och sedan se på senaste filmen av Harry Potter!
Mycket trevligt:) Jag ska ta och ringa Jaana nu också, ska träffa dem
på lördag iaf, får se om det kanske hinns med innan dess också!
Hade gött alla! Over and Out / Lillemor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0