Torsdag 16 dec..tiden går

När jag skulle till Julia igår för att plugga, tänkte jag att först åker jag till
Coop för att köpa mig någon slags lunch(eftersom jag inte orkade laga någon)
När jag väl tänkte åka därifrån så vägrade bilen starta! Så jag satt där i
ca 30 minuter i -20 grader och frös, tills bilen tillslut startade!
(När jag kom hem ifrån Gbg så såg jag även att ena backspegeln hade spruckit)
Nu sitter jag hemma hos Julia igen, försöker få något gjort, men tyvärr
kommer jag inte särskilt långt med Javan när inte min käre vän Ulf
finns till hands och kan förklara för mig;P
Men kl 15 ska jag, Malin, Malla och Frida träffas hemma hos Frida för
att umgås lite! Var ett tag sedan vi sågs nu så det ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0