Tredje Advent

Lite segt är man ju idag..måste jag säga.
Hade jätte roligt igår på julbordet, ser fram emot
denna nya tradition vi ska ha varje år:)
Efter julbordet drog jag vidare ner på Irish pub och träffade
Malin, Patrik och Per. Efter vi varit där ett tag blev det
Kåren en sväng. Sammanfattningen på denna lördag : L o v e l y!

Men som sagt, idag har man istället varit lite seg, men jag
klev upp och mötte Andreas för att ta en sväng ner på stan.
Satte oss på Charm och surrade en massa.
Jag har verkligen börjat gilla det här med att sitta på
Café, ta en kaffe och bara ha det trevligt!


Vad som händer resten utav kvällen vet jag inte än, blir väl kanske
Gossip om någon timma och sedan Bones. Men fram tills dess, ja vem vet?
Jamen just, det är ju tredje advent idag! Hade jag glömt, dags att tända ett ljus till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0