11 dagars jobbande..

...och imorgon är jag ledig! Tjoho, en dag! Sedan jobbar
jag tre igen. Får se om det blir söndag också, visar sig kanske
imorgon?

Idag kom jag igång med träningen igen iaf! Känns bra!
Nu blir det verkligen stenhårt med träning fram till
sommaren, eller ja, tills det känns bra:P

Veckans träning:

Tis: Bröst och Axlar
Ons: Ben
Tors: 60 min jogg/prom
Fred: Rygg och Armar
Lörd: 60 min jobb/prom
Sönd: Vilodag (promenad?)

Annars idag har jag tvättat( och inte har jag orkat plocka ner den, måste
göra det innan jag går och sover)
Och jag kunde inte hålla mig ifrån att beställa kläder ifrån H&m, så nu har
jag gjort det, haha...kommer till veckan, och sedan några plagg andra veckor:)



Imorgon blir det träning och sedan umgås med Andreas under dagen!
Hade ju tänkt åka till Ollis och hjälpa henne med packningen inför flytten,
men då fick jag ju jobb på tors så det blir lite väl sent.

Aja nu har jag skriver nog med allmänt pladder är så detta får räcka!
Good night


Kommentarer
Postat av: Hanna

hur tränar man 60 minuters jobb? hehe antar att du menar jogg. hur går det med träningen och diet? tappat några fler kilon? läste senast att det var 6, go girl!

2010-02-24 @ 16:33:04
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hahaha jag menade såklart jogg:) Men idag blev det bara 30 min, ändrade lite i träningsschemat;P

Får konstigt nog alltid ont någonstans i kroppen när jag springer på band, så från och med nästa vecka så blir det nog spinning istället.

Men jovars det går bra! Är lite svårt att kolla kilon eftersom jag styrketränar också. Men det känns bra, vill ju bli av med iaf 10 kg till, sedan tror jag att det får duga:) Hur går det själv då?

2010-02-24 @ 16:54:31
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: hanna

låter bra det! Ja, håller med dig. svårt att mäta kilon när man styrketränar... har börjat komma igång med löpningen igen, längtar tills att marken blir bar och man man börja springa ute. kör ett test varje vecka på 5km. är två minuter från förra årets form. hitills har jag förbättrat tiden 1-2 minuter i veckan, så snart är jag tillbaka där jag var förra året :) men det är kämpigt att samtidigt vilja tappa kilon och bli snabbare och starkare. svår ekvation.

2010-02-25 @ 18:04:40
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jamen det är ju bra det! Att du kommer tillbaka snabbt i samma form:) Men nja det beror ju lite på, genom löpning är det nog lättare! Svårare med styrketräning eftersom muskler väger mer än fett.

Men ja, det gäller ju att äta bra "träningsmat", då får man nog det bästa resultatet. Gäller ju att inte äta för lite heller, för det hjälper inte. Och att äta regelbundet. Men jag håller såklart med det! Det är inte lätt att får kilorna att rasa!

2010-02-25 @ 21:17:50
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0