Fettisdag

Jag har dom senaste åren faktiskt inte ätit semlor på
fettisdagarna, vissa år ingen alls. Och detta år blir nog
ett sådant år, men ni andra, mula i er av denna goa bulle
dagen till ära!!:)



Tycker inte att jag mår någe bättre idag heller, men det kommer väl!
Ska jobba 12:15-21:30 idag. Men innan jobbet så hade jag
tänkt att städa lite här hemma. Måste boka tvätttid tills på torsdag
med, för då är jag nämligen ledig, än så länge iaf.

På torsdag kanske jag ska åka till lilla Olsson på kvällen och få
hjälp med mitt hår, hon är ju lite av en expert på det här med
blont hår så;) Håller tummarna på att hon har tid då!

Igår när jag gick hem ifrån jobbet så fick jag den här känslan,
som jag får lite då och då, "Ensamhet"..den är inte rolig.
Så när jag kom hem kände jag mig lite nere..men så helt plötsligt,
från ingenstans (haha) hörde min vän Andreas av sig, så vi surrade
lite och då kändes det lite bättre! Fick iofs ett väldigt gulligt sms
igår också som gjorde att man kändes sig lite gladare, men det
förändrar inte känslan av att känna sig ensam.
kan vara bara för att jag inte kunnat träna nu på ett tag + att jag
jobbat mycket kvällar så har inte kunnat umgåts med så många
vänner på några dagar. Så det blir nog bra sedan!

Så det var allt för mig idag, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0