Förkylning..

SUGER! Jag är så le, jag har verkligen inte tid att vara sjuk!
Nu är jag ju inte så pass skit kass att jag inte kan jobba.
Men jag kan ju inte träna, och jag vill verkligen träna..huhu:(
Men what to do what to do? Är väl bara att härda denna vecka
och hoppas att det vänder och bli bättre snart.
Ingen som vet något som hjälper mot förkylning?:P

Har jobbat 7-12 idag, sitter hemma nu, har sovit lite.
Har även gjort hemmagjorda köttbullar för första gången
i mitt liv, ja själv iaf:P dom blev goa.



Ska till jobbet igen för att jobba kväll kl 16.

Resten av veckan vad jag vet än så länge så jobbar jag
lång kväll imorgon och em på ons, och sedan lång kväll fre.
Typisk, jag som hade tänkt kollat på dokumentären om Ola Salo!

Men håll tummarna för mig nu att jag bli frisk snart är ni snälla;P
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0