Good to be home

Vet inte vad det är, men jag har blivit jätte trött! Kan vara för
att jag inte tränat på en vecka och så, men jag som hade börjat
blivit så pigg av mig tyckte jag, hade inge problem att kliva upp
tidigt?

Vilket fall som hälst så är jag hemma i Sundsvall igen.
Känns faktskt bra, komma igång med träningen igen
och få jobba mm. Man kan inte ha semester jämt.

lite bilder ifrån Göteborg..





Men vilken jävla dag det blev igår! Först och främst så blev tåget försenat ifrån
Göteborg. Så satt på centralen i GBG i nästan 2 timmar. Sedan kom jag såklart
försent till Stockholm då så jag missade tåget därifrån, Fick en ny biljett som
skulle gå 2 timmar senare. Så det var ju bara att sätta sig och vänta...
men då blev även det tåget försenat en timma. Så istället för att vara hemma
17:52, så var jag hemma 22:00. Man ska fan ta sig fram med bil och inte tåg!
Och inte hade jag någon dator heller, hade ju underlättat resan någe fruktansvärt!
iaf gjort den lite roligare:P Så funderar starkt på att införskaffa mig en mini PC nu.



Ja och vad händer idag då tro? Jo jag håller på att fixa iordning lunchen nu,
sedan ska jag vandra bort och surra lite med Andreas innan jag går och
tränar på em. Hoppas sedan på att bror hämtar upp mig på gymmet,
för mellan 17-19:30 ska jag äntligen får hjälp utav min underbara bror med
Matten! Det går ju som det går med den där matten.
Sedan ska jag få låna hans bil och handla mat..mycket behövligt.

Tack och hej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0