Hemmagjord julmust

Lite halv stressig dag på jobbet idag, iaf eftermiddagen,
men tack och lov så jobbade jag med Sandra så det
gick så pass bra så;)

Efter jobbet så har jag hängt hos min goda vän Andreas!
Blev hemmagjord julmust, kaffe och surrande. Alltid lika trevligt!



Imorgon blev det jobb också, hade trott jag skulle vara ledig men icke!
Så först jobb, sedan en sväng till Andreas och sedan ska Ollis plocka
upp mig och vi ska ha en hel kväll! Ska bli helt underbart!
Hon ska fixa håret på mig så det förhoppningsvis blir precis som jag vill
ha det!;)

Btw, förkylningen är mycket bättre så på fredag så börjar träningen igen!:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hur gör man hemmagjord julmust?

2010-02-18 @ 17:29:17
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hehe med en sodastream, Andreas hade fått julmust som smak till den:)

2010-02-19 @ 08:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0