Hopp om livet..

Haha ja, nu har jag kollat på utbildningar igen..
och jag tänker söka till Webbutvecklare och Grafiskdesign(igen)
Och så såg jag även en utbildning som heter
Reklam, gradisk design och kommunikation
men den ligger inte i Sundsvall. Men jag har ju funderat på det,
när jag började bestämma mig för ekonom, att skulle jag
verkligen trivas med att inte jobba med någon kreativt
eller människor? Utan bara sitta vid en datorn och knappra in nr,
fast visst det är säkert inte det man gör alltid. Men ändå..
Jag gör ett försök på det iaf. Lär väl ändå fortsätta med
matten några veckor och känna efter..men annars lägger jag ner
det och sattsar på den kreativa vägen istället!
Sedan om jag kommer in eller inte..det visar sig!

Annars idag har jag sovit rätt mycket på fm, var upp vid nio tiden och åt frukost,
sedan somnade jag i soffan igen;P Klev upp och gjorde iordning lunch och begav
mig sedan till Ego för att träna där. Gick bra efter att jag ringt till Andreas och fått
panik över att gå ner i gymmet där haha, vilken vekling man är,
men det är faktiskt hemskt:P Efter träningen var jag förbi Lena
och kollade på deras ny GIGANTISKA lägenhet, alltså attans vad stor den var!
 Helt underbar, där kommer dom definitivt att trivas:)

Imorgon blir det jobba 7-16:30, träna (ben), sedan ska jag träffa girlsen från
gymnasiet på wayns kl 18 och surra lite med dem! Så det är planen för imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0