Ljushårig mm..

Ja lite har hänt sedan jag skrev sist..
För det första så har jag klippt mig nu och färgat håret..
Men det är inte klart än, eftersom det fortfarande är gul/orange
acktigt på vissa ställen..men det löser sig, och gör det inte det
så kan man alltid färga det i annan färg, jag har iaf införskaffat
mig silvermoss efter Olssons instruktioner med hur jag ska
fixa det här, så det kommer nog blir bra:)



Dock syns det inte så mycket på dessa bilder hur gult det egentligen är.

Men nu ska jag berätta om gårdagen istället. Jobbade 7-16:30, gick
fin fint. Sedan klippte jag mig halv fem. Gick och köpte färg.
Träffade Malin S och Frida W på stan, gick en runda och tittade på
gravis kläder(eftersom dom båda är med barn):) Sedan träffade vi
Malin E och Mickan på Wayns. Där blev vi sittandes i två timmar, surrade
och så, mycket trevligt!



Efter det vandrade jag bort till Lena, där dom var i full gång med att
dona och fixa, eller var det idag? haha var nämligen dit imorse också;P
Hon har iaf hjälpt mig med färgningen!


Sedan har jag införskaffat mig en iPhone 3GS:) Så nu har jag Abonemang
genom Telia, men har kvar samma nr, så det är bara att höra av sig som vanligt!:)
Men lite irriterande för jag får inte till det hur man kan använda låtarna som
har lagt över på telen som ringsignaler, kompliserade saker det här;P
Men det löser sig som allt annat här i världen!



Och så kom jag fram till detta beslut att avsluta min matte C kurs nu,
jag får helt enkelt inte in det i min vardag, och så ska jag sattsa på
kreativare program istället! Så nu vet ni det också!

God natt nu gott folk!


Kommentarer
Postat av: Hanna

yey! iphone is the shit! jag ska också skaffa mig en, måste bara vänta tills att bildningstiden på abonemanget går ut så jag kan gå över till telia.

2010-02-13 @ 10:49:54
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Frida W

Mycket trevlig kväll, måste vi göra om snart igen. Så får vi se om jag kommer själv eller om jag har lillskiten med mig :)

2010-02-13 @ 18:12:49
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0