Lördag & söndag

Lördag

Gjorde inte så mycket, var och tränade och sedan jobbade jag
12:30-21:30. Efter det kom Malin och plockade upp mig och
så åke vi hit, surrade lite och fick lite kvalitetstid med varandra.



Söndag

Idag har jag jobbat 7-12. Skulle varit och tränat rygg men hade
sådan träningsvärk både i armarna och benen att jag skjuter
på det tills imorgon istället.
Kom hem, lyssande på musik och donade lite, sedan tog jag
tag i matten. Blev även sova en timma.

Emma min underbara vän som jag haft hela mitt liv kom hit
på middag. Var hur länge sedan som hälst som vi umgicks
bara vi två såhär. Var nog innan jag flyttade till Göteborg.
Tråkigt, men nu ska det bli bättre:)




Var väldigt trevligt att ha henne här, och så fick jag blommor
utav henne också! Så himla gulligt! Så tack för ikväll vännen!

Imorgon blir det fullt upp igen, tvätta, matte, träna, jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0