Min torsdag

Som jag skrev tidigare idag så var jag iväg till Andreas,
surrade, drack kaffe, lyssna på musik.. alltid lika trevligt
att umgås med min goda vän. Vi är så pass vettiga haha!
Men iaf så följde han med mig när jag skulle träna, så idag
hade jag personlig tränare med mig, det ni! Så det gick
fin fint idag, kommer ha någon jävulsk träningsvärk imorgon
och på lördag i armarna bara!

Efter träningen kom Bror och hämtade mig, då var det dags
att sätta sig med matteboken igen.



När han sedan åkte på träning så tog jag tillfället i akt och
brände ut till ICA maxi och handla mat, så nu äntligen
så finns det mat här hemma igen! Och det blev en massa nya
"roliga" grejjer..som tex : Köttfärs, fläskfilé, kalkonfilé..
det var nog bara det som var "nyheter", förutom någon krydda då.
Men ska bli skönt att variera maten lite. Men fläskfilén är jag lite
filurig på, tycker den mest ser otäck ut haha..men det blir nog bra!

IMORGON

Planen än så länge är: Träna (Bröst och Axlar), gå in till stan och kolla
ifall det finns någon klipptid, köpa hårfärg kanske, köpa busskort,
förhoppningsvis klippa håret också såklart, möjligtvis plugga matte
med bror om han har tid imorgon, kanske gå till Lena en sväng och
kika in nya lägenheten, övertala någon att färga håret på mig(?),
och sedan vet jag inte vad kvällen har att ge..ifall någon ensam själ
kanske vill umgås med en annan ensam själ?

Nu säger jag Good Night sleep tight gott folk


Kommentarer
Postat av: Hanna

hur mycket kesella om dagen äter du? snacka om lager

2010-02-06 @ 11:57:54
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Haha ja men jag räknar ut hur många jag kan köpa tills de går ut, och dom där håller till den 17:e. Jag äter 2/3 av en kesella om dagen.

2010-02-06 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0