Mys pys hos Ollis

Jobbade igår, var hur trött som hälst, trodde inte jag skulle
överleva dagen, men det gick bra haha;P

Gick en sväng på stan, höll på att bli inlåst för dom stängde tydligen
klockan 17 och det viste inte jag, men han ut!

Åkte till Ollis där det blev tacos och melodifestivaltittande.
Mycket trevligt! Förutom att jag är så förbannad över att inte
"melodi nr 4" gick vidare! Jag tyckte den var hur skön som hälst!

Dom var så gulliga och skjutsade hem mig sedan också så jag
slapp åka buss, tack så mycket vänner!

Bytte pass med Sandra idag så jag börjar inte förens 12:30,
funderar på att gå ner på stan en sväng innan jag börjar.
Skulle behöva nya skor. Och så måste jag köpa silvershampoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0